Merhaba.
Bugün sizlere cilt bakımı rutinimi paylaşacağım. Aslında rutin denmez. Çünkü sürekli yapmayı unutuyorum ve bazen üşeniyorum. Neyse hemen başlayalım.
İlk olarak
cildimi temizlemek ve cildimi matlaştırmak için Garnier'in saf&temiz 3'ü bir arada peelingini cildime uyguluyorum. Daha sonra sadece yanaklarımin merkezine ve yanaklarima,çeneme Garnier nem dengesi karma ve yağlı ciltler için olan nemlendiricisini yuzume suruyorum. Çünkü nemlendiriciyi tüm yüzüme uygulayinca cildim ekstra yağlanıyor. Eğer makyaj yaptıysam bu nemlendiriciyi yüzüme uygulamiyorum. Makyaj çıkarmayla ilgili detaylı bir yazim olacak o yüzden sürpriz diyorum. :D :)
Görüşmek üzere.

Bnde garnier 3ü bir arada kullanıyorum çok memnunum
YanıtlaSilBende çok memnun kaldım. Ve fiyatıda uygun. Yorum yaptığınız için teşekkürler. :) 😀
SilBu yorum yazar tarafından silindi.
SilBende çok memnun kaldım. Ve fiyatıda uygun. Yorum yaptığınız için teşekkürler. :) 😀
Sil