30 Ekim 2015 Cuma

DAHA FAZLA TAKİP

MERHABA ARKADAŞLAR.

      SİZLERE BİR DUYURUDA BULUNMAK İSTİYORUM. BLOG HESABIMI İLK GÜNDEN BERİ TAKİP EDENİNİZ VARSA BİLİRSİNİZ Kİ BLOGUM 21 MAYIS 2015 TARİHİNDEN BERİ VAR. VE ŞU ANA KADAR 753 KİŞİ BENİM SAYFAMI GÖRÜNTÜLEDİ. HEPİNİZE AYRI AYRI TEŞEKKÜR EDİYORUM. BU KISA ZAMANDA BU KADAR KİŞİNİN BANA ULAŞMASI GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL. ÇOK MUTLU OLUYORUM. AMA BENİ ÜZENDE ŞU Kİ BU ZAMANDA 753 KİŞİDEN SADECE 2 KİŞİ BENİ TAKİP EDİYOR. EĞER FAYDALI YAZILAR YAZDIĞIMI DÜŞÜNÜYORSANIZ,DAHA ÇOK YAZI GELMESİNİ İSTİYORSANIZ LÜTFEN AMA LÜTFEN BENİ TAKİP EDİN. VE YORUMLAR BIRAKMAYA ÖZEN GÖSTERİN. BU BENİ DAHA ÇOK MUTLU EDER.

BİR ŞEY DAHA SÖYLEMEK İSTİYORUM Kİ YENİ BİR İNSTAGRAM HESABI AÇMAYI DÜŞÜNÜYORUM.  İNSTAGRAM'DAN DAHA ÇOK AKTİF OLURUM. HESABI AÇINCA SİZE HABER VERİRİM. HESABI OLANLAR BENİ ORADAN TAKİP EDERLERSE DAHA AMA DAHA ÇOK SEVİNİRİM. :)))

:) :) :* :*


GÖRÜŞMEK ÜZERE


     
     

 

Kısa Süreli Geri Dönüş

Tekrardan Merhaba

Okulların 5 günlüğüne tatil olmasıyla az da olsa yazı yazma fırsatı buldum. Bu süre zarfında sizlere 3 ya da 4 yazı yayınlamayı planlıyorum. Bu arada 29 Ekim Cumhuriyet Bayramınız kutlu olsun. 

Gratis ve Watsons 29 Ekim indirimi yaptılar.  Bende bu indirimden faydalandım. Ve The Balm markasına ait California Paleti satın aldım. İndirimli fiyatı şu an 21.50 TL. 

Detaylı düşüncelerimi çok yakın zamanda paylaşacağım.


:)

Görüşmek Üzere :) 

11 Ekim 2015 Pazar

Yine Terör...


PATLAMADA ÖLENLERE ALLAH'TAN RAHMET DİLİYOR,YARALANANLARA ACİL ŞİFALAR DILIYORUM. ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN. 😢😢😢😭😭😭😔😔

2 Ekim 2015 Cuma

Özür dilerim.

Merhaba arkadaşlar.
Uzun süredir blog yazamamın nedeni derslerime ağırlık vermem. Bu sene çok yoğun olacağım. Iki kursa birden gidiyorum. Ayrica sporada gidiyorum. Okula da gidiyorum. Çok yogun olacagim
 Bu yuzden sadece pazar gunleri ( yazabilirsem) blog yazmaya calisacagim. Lutfen beni anlayin. Kusura bakmayin ama ders calismam lazim.  Yazabilme firsatim oldugu zamanlarda yazmaya calisacagim. Anlayis gosterirseniz tesekkur ederim.

Görüşmek üzere 😔😔