2 Ekim 2015 Cuma

Özür dilerim.

Merhaba arkadaşlar.
Uzun süredir blog yazamamın nedeni derslerime ağırlık vermem. Bu sene çok yoğun olacağım. Iki kursa birden gidiyorum. Ayrica sporada gidiyorum. Okula da gidiyorum. Çok yogun olacagim
 Bu yuzden sadece pazar gunleri ( yazabilirsem) blog yazmaya calisacagim. Lutfen beni anlayin. Kusura bakmayin ama ders calismam lazim.  Yazabilme firsatim oldugu zamanlarda yazmaya calisacagim. Anlayis gosterirseniz tesekkur ederim.

Görüşmek üzere 😔😔

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder