Bugün sizlere hazır bayram indirimleri bitmeden bu yazıyı hazırlamak istedim. Gratis,Watsons,Rossman bayram indirimine girdi. Gratisten birkaç parça eşya aldım. Watsonstan sadece 1 ürün aldım. Rossman bize uzak olduğu için oradan birşey almadım. Gratiste Gosh sadece %50 indirimde. The balm %40 indirimde. Neyse The Balm fiyatlarini sizlere yazinin sonunda soyleyeyim.
Poşetler. :D Çok birşey almadim. Çünkü ürünlerimin bitmesi lazım. Ürün bitirdikçe almaya çalışıyorum. Canım istiyor ama :) :/
İlk olarak bunları aldık.
Eklips'in pudra fırçasını satın aldım. Pudra alacagımi tahmin ettiğim için hem de uygun fiyatlı olduğu için aldım. 4.10 TL
Daha sonra bu seyahat boy şişeleri satın aldım. 5.90 TL
Watsonstan bu pudrayı satın aldım. 11.90 TL. Rimmel London pudrasini satin almaya gittim ama bunu almak nasipmiş. Bendeki rengi 07. Annemle beraber kullanacagiz. Sivilcelerimi kapatmak için kullanacagim.





Hiç yorum yok:
Yorum Gönder