6 Eylül 2015 Pazar

Nerede Kalmıştık? :)

Tekrardan merhaba.

Uzun bir aradan sonra blog yazmaya devam edeceğim. Ama okullar açılacağı için derslerime daha çok yöneleceğim. Bu nedenle blog yazıları düzensiz olabilir. Ben şimdide kursa falan gidiyorum. Ders çalışıyorum. Kısacası blog yazmam biraz zor olacak. Kusura bakmayın. :) Bu arada sizden bir isteğim var. Lütfen blog yazılarımın altına düşüncelerinizi yorum bırakmanızı istiyorum. Ankara alışverişimi sizlerle de paylaşmayı unutmuyorum. En kısa zamanda alışveriş yazısı gelecek. Birde yeni bir seriye başlıyorum. Okula dönüş serisi. ( back-to-school series) Bu okula dönüş serisinde okul tavsiyeleri (zaten yazmıştım ama yeniden yazacağım) okul çantamda ne var? , okul çantanızda olması gerekenler,kalem kutumda ne var? , okul alışverişi,ders çalışma önerileri,okulda nasıl başarılı olabiliriz? , okul saç modelleri olacak. Bu seri hakkında neler düşündüğünüzü lütfen ama lütfen aşağıya yorum bırakın. 


Görüşmek Üzere :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder