Bugün sizlere bir kaç ay önce almış olduğum niveanın setini sizlerlr paylaşacağım.
Set bu iki üründen ibaret. Niveanın bu deodorantını almak istiyordum. Bu seti görünce kreminide denemiş olurum diye bunu aldım.
1) NIVEA INVISIBLE FOR BLACK&WHITE DEO
Bu ürün öncelikle pudralı bir ürün. Yani kıyafetinizin üstüne sıkmayınız. Ben açıkçası pek beğenmedim. Çünkü öncelikle pudralı. Daha sonra cildinize sıkınca bir acı ve yanma hissediyorsunuz. Sıkınca birde çok soğuk oluyor. :D :D :) ;) (Ama bu soğukluk olayıni adidas markasının deodorantlarında yaşamadım.) Bu sorun galiba yapı ve sıkma aparatı ile alakalı galiba. Kokusu çok güzel. Kalıcığı orta.
2) NIVEA BALMUMU&GÜL KOKULU EL KREMİ
İlk aldığım el kremimdi. Sürdüğünüzden sonra 1-2 dakika beklemeniz gerekiyor. Yoksa eliniz yaģlı yaglı oluyor. Kokusu muhteşem👍. Gördüğünüz üzere az kaldı. Ama Otacı el kremim kadar sevmiyorum. Onuda birkaç yazı önce incelemesini yapmıştım. Ama benim bu krem için 10 üzerinden puanım 7. Diğer kremlerimde en sevdiğim ikinci krem.
Görüşmek üzere. :)


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder