19 Eylül 2015 Cumartesi

BAYRAM İNDİRİMİNDEN ALDIKLARIM

Merhaba.
Bugün sizlere hazır bayram indirimleri bitmeden bu yazıyı hazırlamak istedim. Gratis,Watsons,Rossman bayram indirimine girdi. Gratisten birkaç parça eşya aldım. Watsonstan sadece 1 ürün aldım. Rossman bize uzak olduğu için oradan birşey almadım. Gratiste Gosh sadece %50 indirimde. The balm %40 indirimde.  Neyse The Balm fiyatlarini sizlere yazinin sonunda soyleyeyim.

Poşetler. :D Çok birşey almadim. Çünkü ürünlerimin bitmesi lazım. Ürün bitirdikçe almaya çalışıyorum. Canım istiyor ama :) :/
İlk olarak bunları aldık. 
Eklips'in pudra fırçasını satın aldım. Pudra alacagımi tahmin ettiğim için hem de uygun fiyatlı olduğu için aldım. 4.10 TL 
Daha sonra bu seyahat boy şişeleri satın aldım. 5.90 TL 

Watsonstan bu pudrayı satın aldım. 11.90 TL. Rimmel London pudrasini satin almaya gittim ama bunu almak nasipmiş.  Bendeki rengi 07. Annemle beraber kullanacagiz. Sivilcelerimi kapatmak için kullanacagim. 

NİVEA SET

Merhaba

Bugün sizlere bir kaç ay önce almış olduğum niveanın setini sizlerlr paylaşacağım.

Set bu iki üründen ibaret. Niveanın bu deodorantını almak istiyordum. Bu seti görünce kreminide denemiş olurum diye bunu aldım.

1) NIVEA INVISIBLE FOR BLACK&WHITE DEO
Bu ürün öncelikle pudralı bir ürün. Yani kıyafetinizin üstüne sıkmayınız. Ben açıkçası pek beğenmedim. Çünkü öncelikle pudralı. Daha sonra cildinize sıkınca bir acı ve yanma hissediyorsunuz. Sıkınca birde çok soğuk oluyor. :D :D :) ;) (Ama bu soğukluk olayıni adidas markasının deodorantlarında yaşamadım.) Bu sorun galiba yapı ve sıkma aparatı ile alakalı galiba. Kokusu çok güzel. Kalıcığı orta.

2) NIVEA  BALMUMU&GÜL KOKULU EL KREMİ
İlk aldığım el kremimdi. Sürdüğünüzden sonra 1-2 dakika beklemeniz gerekiyor. Yoksa eliniz yaģlı yaglı oluyor. Kokusu muhteşem👍. Gördüğünüz üzere az kaldı. Ama Otacı el kremim kadar sevmiyorum. Onuda birkaç yazı önce incelemesini yapmıştım. Ama benim bu krem için 10 üzerinden puanım 7. Diğer kremlerimde en sevdiğim ikinci krem.


Görüşmek üzere. :)


13 Eylül 2015 Pazar

BAYRAM İÇİN AYDINLIK VE DOĞAL MAKYAJ (YAĞLI CİLTLER) 12-17 yaş aralığı

Merhaba :)
Bugün sizlere bayramda yapabileceğiniz aydınlık ve doğal duran bir makyaj paylaşacağım. Ama bu makyaj gençlere. Cildinizin doğallığını bozmadan çok rahat yapabileceğiniz bir makyaj.

Eğer sivilceniz çok büyük ve çok kırmızı ise hafif bir bb krem ya da kapatıcı sürerek kırmızı görüntüsünü alabilirsiniz. Bayramda uzun bir bayram gezisi olduğu için pudrayla sabitleyebilirsiniz. Ayrıca cildinizde parlama olmasın diye de pudra sürebilirsiniz. Daha sonra göz makyajına sıra geliyor. Ten rengi bir farı tüm göz kapağınıza ve kaş kemiğinize sürün. Gözünüzün içine ten rengi bir kalem sürerek gözlerinizi daha büyük gösterebilirsiniz. Hafif bir rimel sürün. Dudaklarınıza lip balm ya da nude tonlarda bir ruj sürün. Allık sürmenize hiç gerek yok ama illa süreceğim diyorsanız şeftali tonlarında az pigmentli bir allık sürmenizi tercih ederim.

ÜRÜN ÖNERİLERİ:
Maybelline Affinitone Kapatıcı/Garnier BB Krem
Rimmel London Stay Matte Pudra
Flormar 007 Nude Dudes Krem Rengi/Wet n Wid Creme Brule
Ten Rengi Göz Kalemi: Rimmel London Scandaleyes Nude
Maskara (RİMEL): Rimel London Scandaleyes volume flash maskara/ Maybelline Maskaralar
Lip Balm: Maybelline Baby Lips/Nivea Lip Balm
Ruj: Golden Rose Velvet Matte 27
Allık: Gosh Whisper Allık/ The Balm Frat Boy

12 Eylül 2015 Cumartesi

BUGÜN YAZI YAZAMAMIN NEDENI.

Merhaba.
Biliyorum bugun urun incelemesi yapamadim. Çok özür diliyorum. Çünkü çok yoğun bir gün geçirdim. Okullar açılacağından dolayi kursa gidiyorum. Ders çalışıyorum bu nedenle de blog yazamıyorum. Ama bu işi düzene sokmaya çalışacağım. Şuan ki program:pazar,pazartesi,salı ve çarşamba yazılar gelebilir. Hemde ikişer, üçer. Ama saat henuz kesin belli degil. Zaten işlerime bagli suan. Ama en kisa zamanda duzene sokacagim. Iyi hafta sonlari. Iyi geceler. 😘

-Makyaj Herşey



10 Eylül 2015 Perşembe

BLOGUMDA NELER OLACAK?

Merhaba.

Yakın zaman önce blogumu nasıl açmaya karar verdim diye yazı yazmıştım. Şimdi de blogumda neler olacak diye bir yazıyla sizlerleyim. Okumaya devam edin.

1-) BLOGUNUZDA PAHALI ÜRÜNLERE Mİ YER VERECEKSİNİZ YOKSA UYGUN FIYATLI MI?
Benim blogumda daha çok uygun fiyatli urunleri göreceksiniz. Çünkü herkes pahalı ürünler alamayabilir. MAC,MAKEUP FOR EVER... Bu nedenle bende sizler için uygun fiyatlı ürünleri deneyip sizlere görüşlerimi paylaşacağım. Ama sadece 1 ya da 2 ürün pahalı olabilir.

2-) BLOGUNUZDA NE TÜR YAZILAR OLACAK?
Blogumda makyaj,moda,okul,ders,yemek tarifleri kısacası her yaşa uygun yazılar hazırlamaya çalışacağım. Genç kızlar ve bayanlar için makyaj ve moda. Çocuklar ve gençler için okul ve ders. Bayanlar ve yaşlılar için yemek tarifleri. Oyunlar,dizi önerileri vb. Yazılar olacak.

3-) OKUYUCULARINIZDAN BIR BEKLENTINIZ VAR MI?
Evet var. Yazılarımın altına yorum bırakmalarını istiyorum. Çünkü onlarında düşüncelerini öğrenmeyi çok istiyorum. Bir de daha çok yazı istiyorlarsa beni takip etmelerini ve arkadaşlarına önermelerini istiyorum. Sizleri çok seviyorum.


Evett. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ediyorum. Bir daha ki yazımda görüşmek üzere. :))

Cilt Bakımı&El bakımı Köşem

Merhaba.
Günün üçüncü yazısıyla sizlerleyim. Bu yazımda sizlere cilt bakımi ve el bakımı ürünlerimi tanıtacağım. Ürünleri ayri ayri hepsiyle zaten detaylı bir blog yazım olacağı için kısa geçeceğim.
Ürünlerim makyaj masamın sol köşesinde yer alıyor. Buraya tüm el kremlerimi,yüz temizleme jelimi,yüz nemlendiricimi,makyaj temizleyicilerimj ve asetonumu koydum. Uzun zamandırda bu şekilde duruyor.
Soldan sağa ürünlerimi saymaya başlıyorum.
-Benri Koyu Renkler Ojeler için aseton
-Nivea Balmumu&Gül Kokulu el kremi
-Otacı Arganlı El&Tırnak Bakım Kremi
-Rosense Nemlendirici El Kremi Gül Kokulu
-Sebamed Moıstuzıng Hand Cream 
-Silverdin Yanık Kremi (Tatil için)
Burada ise Garnier Nem Dengesi Karma ve Yağlı ciltler için olanı var. Ben bu ürünü çok sevdim. Cildime ihtiyacı olan nemi veriyor. Cildimi yaģlandırmıyor. Ve kremi sürdüğümde anında emiyor.
Burada ise Garnier çift etkili göz makyaj trmizleyicim ve Arko Nem Gliserinli El kremim var.
Bu kısımda ise benri asetonum,Garnier makyaj temizleme sütüm(normal ve karma ciltler) , garnier 3 ü birarada temizleyicim var.



Umarım beğenmişsinizdir. Görüsmek uzere:)

GOLDEN ROSE ULTRA RICH COLOR 47

Merhaba.

Günün ilk yazısıyla sizlerleyim. Bu yazımda da sizlere bir ürün incelemesi paylaşacağım. Golden Rose markasını severim. Ojeleri,rujları ve diğer ürünlerini hep çok sevmişimdir. Ve uygun fiyatlı olmasıda bu markayı daha da bir öne çıkarıyor. Biz gelelim ruja.
Ruj zaten minicik kaldı. Bitmek üzere. Bu runu annem seneler öncesinden almış. Ama sadece düğün gibi özel günlerde kullandığı için bitirememis. Sonra da bana verdi. Ben tatilde sürdüğüm için bitirme sınırına geldim. Ambalajı çok şık. Altın renkte bir paketlemesi var.
Rujun rengi pembeye çalan bir nar çiçegi. Sürümü çok kolay. Krem yapıda bir ruj.
Rujun dudağımda durduğu renk bu şekilde. Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 15.90 TL ya da 16.90 TL.
Ben 40 numarasınıda satın almıştım. 

Yazımı okuduğunuz için teşekkürler. Görüşmek Üzere.

Favori Ojelerim 💜

Merhaba.
Bugün sizlere favori ojelerimi gösereceğim.
Ojeler: 
-Pastel Nude Naked /3,25Tl
-Pastel 135 /3,25Tl
-Pastel 11 /3,25 Tl
-Flormar 352 Blackstar Red /2,50 Tl
-Flormar Matte M02 Satin Black /2,50 Tl
-Rimmel london 001 Cheeky Girl /5.50
-Golden Rose Paris 60/hatirlamiyorum

Yazimi okudugunuz icin tesekkurler. Gorusmek uzere ;) :)

Maybelline The Clossal Kajal Göz Kalemi

Günün ilk yazısından herkese merhaba.
Bugün sizlere uygun fiyatlı bir göz kalemini tanıtacağım. Maybelline yeni bir göz kalemi çıkarttı. Yeni desemde baya oldu. Ve markanın yüzü Merve Boloğur.
Bende iki adet clossal kajal var. Biri ilk çıkardıkları 12 saat kalıcı olan normal siyah olan kalem. Diğerinin ambalajı daha degisik. Kalemler asansör sistemli. Yani kırılmaya musait.
Pigmentleri guzel. Siyahliklari guzel yani. Ama akmasi kötü. Gözümün içine sürüyorum 1 saat içinde hemen akıyor. Gözümün üstüne eyeliner gibi sürünce 2 saat dayanıyor.  Yani bitince bir daha almam.


Fiyatlari:9,90 TL 
Gratis,watsonstan bulabilirsiniz.


Bana ulaşabileceğiniz linkler

FACEBOOK: https://www.facebook.com/Makyaj-Her%C5%9Fey-145911269084729/timeline/

BLOG:http://makyajisthelove.blogspot.com.tr/

İNSTAGRAM: https://instagram.com/okulun_cool_kizlari/



Buralardan beni takip edin!

9 Eylül 2015 Çarşamba

MAYBELLINE BABY LIPS CHERRY ME

Tekrardan merhaba.
Bugün sizlere meşhur maybelline markasının lip balmlarından biri olan cherry me'yi tanıtacağım. Ben bu markanın lip balmlarını çok seviyorum. Nemlendirmeleri de başarılı. Ayrıca renk çeşitliliğide çok fazla. Ruj kullanmayı sevmeyenler bu markanın lip balmlarıni kullanarak hem dudaklarıni nemlendirirler hem de renk verip ruj gibi durmasını sağlayabilirler. Gelelim cherry me'ye.
Ambalajı bu şekilde. Bence çok tatlı ambalajlari var.
Rengi koyu kırmızı gibi duruyor. Ama aslında öyle değil. Benim dudaklarım renkli olduğundan yani kendine ait bir rengi olduğundan benim dudaklarıma sadece bir parlaklık veriyor. Nemlendirmesine gelirsek. Nemlendirmesi çok kalıcı değil. Anlık nem veriyor diyebilirim. Ayrıca yağlı gibide bir yapısı var. 
Swatch böyle. 
Dudağımda ki duruşuda bu şekilde. Fiyatlati 5.90 Tl.  Gratis ve Watsonstan bulabilirsiniz. 



Görüşmek Üzere. :)

Cilt Bakımı

Merhaba.

Bugün sizlere cilt bakımı rutinimi paylaşacağım. Aslında rutin denmez. Çünkü sürekli yapmayı unutuyorum ve bazen üşeniyorum. Neyse hemen başlayalım.


İlk olarak
cildimi temizlemek ve cildimi matlaştırmak için Garnier'in saf&temiz 3'ü bir arada peelingini cildime uyguluyorum. Daha sonra sadece yanaklarımin merkezine ve yanaklarima,çeneme Garnier nem dengesi karma ve yağlı ciltler için olan nemlendiricisini yuzume suruyorum. Çünkü nemlendiriciyi tüm yüzüme uygulayinca cildim ekstra yağlanıyor.  Eğer makyaj yaptıysam bu nemlendiriciyi yüzüme uygulamiyorum. Makyaj çıkarmayla ilgili detaylı bir yazim olacak o yüzden sürpriz diyorum. :D :)


Görüşmek üzere.



MİLLETÇE BAŞIMIZ SAĞOLSUN 😢😭

Şehit ailelerine ve yakınlara başsaglığı diliyorum. Allah ailelerine sabır versin. İnşallah bu kabus biter. Milletçe başımız sağolsun.

😢😢😭😭

8 Eylül 2015 Salı

Blog sayfamı açmaya nasıl karar verdim?

Tekrardan merhaba :)

Bugün sizlerle değişik bir yazıyla beraber olacağım. 

1) Blog sayfamı açmaya nasıl karar verdim?

Ben blog sayfamı aslında biraz özenerek açtım. Youtube'da makyaj ile ilgili videolar izlemeye kışın başladım. Önceden makyaj ve modayı hiç sevmiyordum. En sevdiğim youtuber ve bloggerlar dan biri olan Görkem Karman'ı severek takip ediyordum. Sonra kendime "Sen neden kendine blog ve youtube hesabı açmıyorsun?" dedim. Ve daha sonra bu hesabı açtım. Ama youtube video yüklemedim. Sadece blog hesabında aktif olmaya karar verdim. Hem de yazma da daha gelişmek için hesabımı açtım.


Yazımı okuduğunuz için teşekkürler. Görüşmek Üzere :) 

7 Eylül 2015 Pazartesi

Facebook Sayfamızı Açtık!!

Merhaba.

Facebook hesabımızı açtık. Artık sadece bloggerdan paylaşım yapmayacağız. Facebook hesabımızdan da takip etmeyi unutmayın.

Link >>> https://www.facebook.com/pages/Makyaj-Her%C5%9Fey/145911269084729?fref=ts


Görüşmek Üzere :))

6 Eylül 2015 Pazar

Nerede Kalmıştık? :)

Tekrardan merhaba.

Uzun bir aradan sonra blog yazmaya devam edeceğim. Ama okullar açılacağı için derslerime daha çok yöneleceğim. Bu nedenle blog yazıları düzensiz olabilir. Ben şimdide kursa falan gidiyorum. Ders çalışıyorum. Kısacası blog yazmam biraz zor olacak. Kusura bakmayın. :) Bu arada sizden bir isteğim var. Lütfen blog yazılarımın altına düşüncelerinizi yorum bırakmanızı istiyorum. Ankara alışverişimi sizlerle de paylaşmayı unutmuyorum. En kısa zamanda alışveriş yazısı gelecek. Birde yeni bir seriye başlıyorum. Okula dönüş serisi. ( back-to-school series) Bu okula dönüş serisinde okul tavsiyeleri (zaten yazmıştım ama yeniden yazacağım) okul çantamda ne var? , okul çantanızda olması gerekenler,kalem kutumda ne var? , okul alışverişi,ders çalışma önerileri,okulda nasıl başarılı olabiliriz? , okul saç modelleri olacak. Bu seri hakkında neler düşündüğünüzü lütfen ama lütfen aşağıya yorum bırakın. 


Görüşmek Üzere :))