12 Eylül 2015 Cumartesi

BUGÜN YAZI YAZAMAMIN NEDENI.

Merhaba.
Biliyorum bugun urun incelemesi yapamadim. Çok özür diliyorum. Çünkü çok yoğun bir gün geçirdim. Okullar açılacağından dolayi kursa gidiyorum. Ders çalışıyorum bu nedenle de blog yazamıyorum. Ama bu işi düzene sokmaya çalışacağım. Şuan ki program:pazar,pazartesi,salı ve çarşamba yazılar gelebilir. Hemde ikişer, üçer. Ama saat henuz kesin belli degil. Zaten işlerime bagli suan. Ama en kisa zamanda duzene sokacagim. Iyi hafta sonlari. Iyi geceler. 😘

-Makyaj Herşey



3 yorum:

  1. merhaba blogunda yaarlı yazılar paylasıyorsun bende oyle karsılıklı takiplesebiliriz ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Tabii bloguna bakarım. :)

      Sil
    2. Teşekkür ederim. Tabii bloguna bakarım. :)

      Sil