Bu gün bir inceleme yazısıyla sizlerleyim. Anneler gününde anneme hediye almak için girdiğim gratis mağazasında tanıdım bu kremi. Ablam bunu almamı önerdi. Bende bu kremi satın aldım. 12,90 Tl fiyatı vardı.
Gelelim kreme. Ben kremi çok beğendim. İlk başta yağlı his bırakacak diye korkmuştum. Ama öyle birşey olmadı. Kremi elinize ve tırnaklarınıza sürdüğünüzde anında cildiniz kremi emiyor. Ve eliniz birkaç saat daha nemli kalıyor. Geçenlerde saat 10.00'da sürdüm saat 16.00'a kadar nemliydi ellerim.
Krem bu şekilde sarı simli bir kutuda geliyor. Kutu çok sert.
Kremin ambalaji bu şekilde. Metal gibi bir kaplaması var. Ambalajı ne kadar dayanıklı diye parmağımla ambalaja basmıştım. Ama ambalajı göçtü. Çok yumuşak bir dokunuş yapmıştım.
Ama ben bu kremi bitince 2. Kutuyuda alacağım. Krem gerçekten çok güzel. 😀
Sevgiler. Iyi günler 😄 :)



Hiç yorum yok:
Yorum Gönder