21 Ağustos 2015 Cuma

GARNIER SAF & TEMIZ 3'Ü 1 ARADA TEMIZLEME JELI

Merhaba!
Bugün sizlere Garnier saf & temiz 3'ü 1arada temizleme jelini tanıtacagım.
Ben bu ürünü gratisten 9,90'a satın aldım.

Ürünün dış görünüşü bu şekilde. Bu temizleme jelini eğer cildiniz karma ve yağlıysa,cildiniz yağlanma,parlama ve siyah noktalar gibi cilt problemlerine eğilimli ise kullanmalısınız. 

Peki bu ürünü kullandıktan sonra ki farkı nasıl olur? 
1. TEMIZLEME: Sebum düzenleyici özelliği ile bilinen çinko türevi ile zenginleştirilmiş formülü ile cildi arındırır. 
2.PEELING:Ölü hücreleri uzaklaştırır ve gözenekleri temizler. 
3.MASKE: İçeriğindeki beyaz kil ile cildi matlaştırır ve dengeler.

Ben bu ürün cildimdeki yağı giderdi. Ama maalesef yine cildim yağlandı. Yağlı olmasınında bir dezavantajı var. Sivilce çok çıkıyor. Ürün dediği gibi cildimi matlaştırdı. Ve rahatlattı. 

Peki bu ürünü nasıl kullanmalısınız?
TEMİZLEME:Islak yüzünüze nazikçe yedirerek uygulayın ve su ile durulayın. Günlük olarak kullanın. 
PEELING: Islak yüzünüze dairesel hareketlerle masaj yaparak uygulayın ve su ile durulayın. Günlük olarak kullanın.
MASKE: Yüzünüze uygulayın,kuruması için 3 dakika bekleyin ve su ile durulayın. Haftafa 2-3 kere kullanın.

Aman sakın göz çevrenize temastan kaçının. Temas etmesu halinde bol su ile durulayın.




** Bu ürünü marketlerde ve kozmetik dükkanlarından ulaşabilirsiniz. 




Görüşmek Üzere :)) ^-^ 😄😃



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder