MAYBELLİNE NEW YORK BABY LİPS PİNK PUNCH
Günaydın :)
Ramazan ayınız mübarek olsun!
Öncelikle başlamadan önce duyuru yapmak istiyorum. Telefonumdan ve tabletimden blogger hesabıma giremiyorum. Bu nedenle fotoğraf yüklemesi yapamıyorum. Fotoğraflar bazen alıntı olacaktır. Lütfen kusuruma bakmayın. Şimdiden özür diliyorum. Bu sorunu şu an düzeltmeye çalışıyorum.
Bu gün sizlere Maybelline New York Baby Lips Pink Punch adlı lip balmı tanıtacağım.
Bu lip balm kozmetik mağazalarında,gratis,watsons mağazalarında 5.90 TL'ye satılıyor.
Dış görünüşle başlarsak dışı çok tatlı. Kapak renginde ki o tatlı pembe rengi benim oldukça hoşuma gitti.
Yapısını anlatmaya başlayayım o zaman. Bu lip balm serisinin nemlendirme ve koruma açısından performansı bence çok başarılı. Ama ben dudağıma sürdüğümde inanılmaz bir şekilde rengin parlamasıyla ve içinde abartılı bir şekilde sim olmasını fark ettim. Bu yönü beni üzdü.
Dudağınıza sürdüğünüzde böyle bir renkle karşılaşıyorsunuz. Bana da yakışmadı bu renk.
Evet. Başka bir yazıda görüşmek üzere :))


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder