7 Haziran 2015 Pazar

HERKESE TEKRAR MERHABA ARKADAŞLAR 

 Bugün sizlerle ürün incelemesi yazısıyla devam edeceğim. Bu yazının videosunu da çekeceğim. Hemen bir uyarı da yapayım. Sıradaki videolar bu yazının video versiyonu ve ojelerim adlı bir video olacak.


TANITACAĞIM ÜRÜNÜN ADI: FLORMAR MATTE SATTİN BLACK  M02 NUMARALI OJE.

Bu ojeler Flormar'ın kendine ait mağazalarında veya tüm kozmetik satan yerlerde satıldığını söylemekle başlıyorum. Bu ojenin flormar mağazasında 4,25 tl. Ben flormar mağazasından alıyorum. 
Dış görünüşüyle başlarsak dışında herhangi bir sorun (çizik,kırık) yok. Ama bende kapağını açarken bazen sadece kapak çıkıyor. Fırça bölümü çıkmıyor. İyice bastırarak açmak zorundayım. Tırnaklarınıza sürdüğünüzde hemen matlaşmıyor. Çok az bir süre beklemeniz lazım. (5 ya da 10 saniye) 

Benim favori ojelerimden biridir bu oje. Ve gayette memnunum. Almanızıda tavsiye ediyorum. 

GÖRÜŞMEK ÜZERE :)) :)) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder